U gostima Solaris Resorta…

Negde pri samom vrhu podugačke liste lepih stvari koje mi je blogovanje donelo, nalaze se putovanja. Tačnije mogućnost da putujući spojim lepo i korisno i da o istom trošku stvaram novi sadržaj na blogu, ali i nove uspomene. Poslednja u nizu takvih prilika bilo je vikend-putovanje do meni najdraže srpske turističke destinacije, Vrnjačke Banje. O njoj i o razlozima zbog kojih volim ovaj kraj Srbije pisaću više u sledećem postu. Pre toga, u večerašnjem javljanju, osvrnuću se na zanimljiv apartmanski kompleks, Resort Solaris, koji nas je ugostio tog vikenda.

I mada sam za Solaris čula tek po pristiglom pozivu, sadržaj koji sam zatekla na njihovom sajtu poprilično je obećavao, tako da sam imala visoka očekivanja. Dva dana i dve noći, koliko smo proveli kao njihovi gosti, bila su dovoljno duga i sadržajna da moja očekivanja budu ne samo ispunjena već i nadmašena.

Najpre, sam kompleks je vrlo interesantan i čini ga nekoliko zgrada u kojima su smešteni lux aprtmani i sobe, porodične sobe i penthouse apartman. Izgled zgrada i raspored aprtmana/soba podseća na luskuzno stambeno naselje tako da zapravo imate utisak da ste smešteni u kakvom privatnom stanu sa svim pogodnostima koje takav smeštaj nosi: privatnost, komocija, komfor. Išlo se čak dotle da svaki aprtmana/soba ima svoje poštansko sanduče.

Što se tiče uređenja samih aprtmana mogu reći da sam očekivala više u pogledu nameštaja odnosno njegovog dizajna. To je jedna do retkih stavki gde moja očekivanja nisu u potpunosti ispunjena. Sa druge strane, daleko od toga da je nameštaj bio star ili oštećen. Naprotiv, u potpunosti je nov i očuvan, ali je krajnje klasičan i usudiću se da kažem nezanimljiv. No, verujem da je taj momenat najvećem broju gostiju potpuno nevažan i da im je daleko bitnije kakava je higijena i imaju li sve što im može zatrebati. U tom pogledu imamo samo reči hvale.

Nasuprot enterijeru apartmana i soba, onaj u restoranu je toliko zanimljiv i specifičan da sam od prvog trenutka isticala da je reč o jednom od najlepših hotelskih restorana u koji sam kročila. Pregršt interesantnih detalja, shabby chic momenata, ručno izrađenih komada koji zaista daju dušu tom prostoru (recept koji bi se mogao primeniti i na uređenje samih soba ne bi li se postigao momenat intimnijeg i personalizovanijeg prostora). Otud je i najviše fotografija upravo tamo nastalo. Tome je doprinela fantastična ali i fotogenična hrana u kojoj smo tih dana imali prilike da uživamo i za koju takođe imam samo reči hvale i preporuke.

Baš kao i za spa i wellness deo kompleksa, čija je ponuda i uređenost na zavidnom nivou. Od spoljnih bazena i njihovog okruženja, preko sauna, slane pećine, tepidarijuma i kaldarijuma do đakuzija i zatvorenog bazena sa slanom vodom. Tu je i relax zona posvećena masažama, koju sam sa zadovoljstvom isprobala.

O ljubaznosti osoblja suvišno je i govoriti jer su svi neverovatno uslužni i uvek na raspolaganju. Kao i rukovodeći tim koji nam se tih dana u potpunosti posvetio i organizovao nam ispunjen i zanimljiv vikend, koji je između ostalog podrazumevao obilazak obližnjeg manastira Ljubostinja iz XIV veka. U pitanju je zadužbina knjeginje Milice, koja se upravo ovde zamonašila nakon pogibije kneza Lazara (u manastiru je izrađen i čuven pokrov sa pohvalom knez Lazaru koji je izradila Jefimija, žena despota Uglješe i jedna od prvih žena u Srbiji koja se bavila umetnošću i književnošću). Izuzetna građevina, prostor, atmosfera i mir.

Potom je sledio obilazak jedne od najpoznatijih vinarija ovog kraja, vinarije Stemina u Trsteniku, gde nas je sačekalo mnogo dobre priče o vinu, istorijatu ove vinarije i ljudima koji je danas vode, ali i mnogo dobrog vina u kojem smo istinski uživali (posebno ističem rose vino Minna, koje je jedno od najboljih rose vina koje sam probala u životu).

Idući dan bio je rezervisan za detaljan obilazak i dalje prelepe Vrnjačke Banje. Kažem i dalje, jer sam je obilazila u više navrata u prošlosti i uvek me je iznova očaravala. Sada, rekla bih, više no ikada jer smo zahvaljujući našem sjajnom, mladom vodiču Filipu, čuli pregršt zanimljivih podataka o Banji. Ali o svemu tome u idućem postu kada ću i zaokružiti priču o ovom kratkom vikend-putovanju i boravku u Solaris resortu. Do tada, najlepše vas pozdravljam. Vaša B.

IMG_7745 IMG_7964 IMG_7957 IMG_7607 IMG_7492 IMG_7481 IMG_7820IMG_7795 IMG_7623 IMG_7204 IMG_7263IMG_7264
IMG_7729IMG_7971IMG_7830IMG_7346 IMG_7896 IMG_7242 IMG_7873 IMG_7798 IMG_8001 IMG_7661

wearing: blouse: SHEIN; jeans: ZARA; flats: KITTEN; backpack: ABADAY;
photos by Brana’s Divine World
used camera: Canon EOS 6D, lens: 25 – 105 mm 4.
more information: Canon Srbija

Thank you for sharing some love! I really appreciate every single word from you!