Beauty izveštaj sa BFW-a

Kada su me moji dobri prijatelj i saradnici, Dragana Dimitrijević i Aleksandar Vuković, inače osnivači i vlasnici DNA makeup studija, pozvali da zavirim u backstage pete večeri Beogradske nedelje mode i uživo ispratim makeup pripreme za revije koje su sledile, došla sam na ideju da pored standardnih, modnih osvrta sa BFW-a, ove sezone pripremim i jedan beauty izveštaj. Naime, sigurna da među vama ima mnogi onih kojima su revijska šminka i frizura zanimljive koliko i kolekcija koja se predstavlja (ta sam!). Ujedno, kako nije bilo mnogo izveštaja ovog tipa sa domaćih modnih događaja verujem da će vam biti interesantno (a i inspirativno) da iz još jednog ugla sagledate Nedelju mode u Beogradu.

To peto veče bilo je rezervisano za revije Ane Ljubinković, Viktorije Džimrevske, Sonje Jocić, brenda Mates i studenate master studija Fakulteta primenjenih umetnosti. Kako su šminka i frizura za svaku od revija pripremane u isto vreme, mogla sam da sve varijante sagledam zasebno ali i u kombinaciji sa ostalim, što je čitavoj priči dalo novu dimenziju. I dok su Viktorija, Sonja i Mates rešili da centralni momenat odabranih makeup varijanti bude na očima, dotle je Ana sav akcenat stavila na usne. Zanimljivo, u sve četiri varijante glavnu ulogu igrala je po jedna boja.

U slučaju šminke koju je Viktorija odabrala, a za koju je bio zadužen DNA dvojac, bila je to electric plava. Uz tanku liniju crnog aljanera, nude usne i nešto jače konture, postignut je izuzetno zanimljiv makeup izgled (meni omiljen u ovoj konkurenciji) koji se lako može poneti i van piste u određenoj večernjoj varijanti (što i sama planiram da uradim u bliskoj budućnosti pa ću vam preneti svoje utiske).

Druga dominantna boje te večeri bila je bela. Kreč bela, preciznije. Za nju se odlučila Sonja Jocić, koja je beloj boji dala mnogo prostora i u svojoj najnovijoj kolekciji ”Switch”, koja je prikazana te večeri. Uz jednostavanu frizuru, na kojoj je jedini detalj bila bela traka, savršeno se nadovezala pomenuta bela senka i veštačke trepavice u beloj boji. Sve je dopunjeno belim lakom za nokte, preko kojeg je iscrtavana tanka crna linija, koja je odlično pratila kolorit prikazanih modela. Da, poprilično ekscentrična varijanta ali ujedno i laka za transformisanje u nešto suptilniju verziju. U mom slučaju ta verzija bi podrazumevala kombinaciju izrazito bele senke na očima i izrazito tamnog karmina na usnama. Reč je o spoju koji ovih dana i sama preferiram.

Tirkizna je odigrala bitnu ulogu u makeup izgledu koji je odabrao Mates dvojac. Naneta u vidu deblje linije iznad gornjeg kapka dala je dozu avangardne celokupoj pojavi modela. Ujedno, postignut je savršen kontrast sa jarkocrvenom bojom materijala koji su dominirali u prikazanoj kolekciji.

Na kraju, šminka i frizura koje su pratile Anine modele bile su negde i najekscentričnije. S obzirom na Anin uobičajan stilski izražaj ovo nije ni najmanje čudno. Perike u pastelnim bojama, porculanski ten sa mnogo hajlajtera i naglašene usne na kojima su šljokice zamenile karmin, predstavljale su spoj koji teško da se može poneti na ulici, ali je svakako bio zanimljiv za videti, što će, nadam se, potvrditi i fotografije u nastavku.

Dakle, neću više svojim rečima kvariti utisak jer su šminka i frizura stavke koje ne treba opisivati već posmatrati. Zato vas sada prepuštam Jovaninim fotografijama uz pitanje šta mislite o ovakvom vidu postova? Da li bi vam bilo interesantno da sledeće sezone videti kompeltan beauty izveštaj sa BFW-a? Ili pak sa neke druge modne manifestacije? Značiće mi vaši odgovori zato se ne ustručavajte da mi iste saopštite u komentarima. Do idućeg javljanja, najlepše vas pozdravljam. Vaša B.

JT__3034 JT__3485 JT__3426 JT__2945 JT__3017 JT__3022 JT__2998 JT__2996 JT__2894 JT__3470 JT__3148 JT__3001 JT__2900 JT__2966  JT__2865 JT__3038JT__2831JT__3476JT__3146JT__2977JT__3475

 

ALL PHOTOS BY JOVANA TOMAŠEVIĆ
camera used: Canon 5D Mark III, lens: 50mm f 1.4
more information: Canon Srbija

Thank you for sharing some love! I really appreciate every single word of you!

3 Comments

Leave a Reply

Enter the number *